#416 - godmorgon

Sen morgon, inte fan ställde jag väckarklockan.. heheh.
Aja, Idag är det Måndag - en dag närmare skolan, snart en vecka sen julafton. Varför ska tiden gå så fort för?
Visst är det roligt att det snart är nyår men det betyder att skolan börjar om nästan en vecka. Det är ju inge kul. Jag tycker faktiskt att jullovet borde vara lika långt som sommarlovet. Det hade ju varit ganska härligt. Skolan skulle inte alls kännas lika jobbig då skulle jag tro. Aja, jag vaknade faktiskt inte nu, för kanske en halvtimme sen, men jag känner mig fortfarande lika nyvaken. Har suttit och spelat lite tomb rider, sen skulle jag behövt komma iväg till djurmagazinet också... Men det får bli imorn för jag orkar verkligen inte gå dit nu, sen så ser det jättekallt ut ute.. hihi

Hoppas ni haft en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0