#411 - godmorgon melina

ja, jag ska från och med nu ställa väckarklockan på morgonen, vad är det för vits att ha lov om jag endå bara sover bort det roliga? som typ south park maraton som började 11 imorse? hrhehe, nämen ärligt. Jag vill inte sova bort hela lovet så jag ska försöka ta tag i det och kliva upp tidigare! 
hihi

Sitter nu och kollar på southpark, snart, klockan 14.57 ska jag följa tobias ner på stan, han ska köpa nå spel. Ser inte fram emot att trängas med allt folk inne på Game.. Det är rena självmordet. Som när man står längst fram på en konsert, typ.
Aja man kan ju hoppas att det inte är lika mycket folk på stan nu som det var igår :) h

Kommentarer
Postat av: ERIK

haha okej :) jorå, bra med mej också! ;D

2008-12-28 @ 14:47:59
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0