#407 - världen...

är till för alla, vilket betyder att dom flesta faktiskt är riktigt bra på att samsas, utan att riktigt tänka på det, bra eller hur?
näe jag vet inte varför jag skrev det där..
Imorn blir det iallafall stan, mellandagsreaa wohooo.. hoppas jag hittar nåt! då blire ju nice.
Tove och hennes papa ska hämta upp mig klockan 12 imorn, så ja, jag borde sova nu känner jag, men näe jag är inte trött, eller jo lite, men jag vet att jag inte kommer att kunna somna. Så istället ska jag kolla vad jag kan hitta för roligt på tvn, just nu är det ju scrubs<3 så jag ska kolla på det, tråkigt att jag redan sett avsnittet bara, men det är väl som vanligt.

tvn väntar!
god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0