#402 - Juldagen

Det blev inge mer bloggskrivande igår, men vafan det var ju julafton. inte hade man tid med det=) haha

Iallafall så började dagen med att jag vaknade 10, kollade på hitta nemo. Sen vid 12 så for jag och tobbe till pappa och käkade lunch. Vi kom väl tillbaka till mamma igen vid halv 2 kanske? jag minns inte riktigt. Aja, sen vid 3 så kollade vi såklart på Kalle Anka! Och sen blev det kääk. SUpergottttt. Jag hoppas vi ska äta julmat idag också!
Efter maten så tog vi de ba lite löögnt, tills tobbe gick in i köket och jag sprang ner i hallen och ut för att vara tomte! =D
Han såg såklart att det var jag, men det var ju bara lite sådär för skojjs skull.. hehee. Då blev det iallafall paketutdelning, och ja, sen for "tomten" hem och jag kom tillbaka! Då öppnade vi paket och jag fick massa jag ville ha - men hade inte önskat mig nåt. Orkar inte skriva allt nu men jag fick iallfall high school spelet (L) haa jag är galen i hígh school. Sen så fick jag också en superfin rosa klänning som jag nog kommer att ha på nyår! Också blir det såklart att fara på stan på mellandags rean!!

Nu ska jag försökta lista ut vad vida vill eftersom jag känner hennes blick i nacken! haha
God jul och Gott nytt år allehop!

Kommentarer
Postat av: amanda

visa klänningen! =D jag ska ha min rosa klänning på nyår också haha!

2008-12-25 @ 17:58:37
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: lellis

detsamma! :)

2008-12-25 @ 20:00:15
URL: http://hejlellis.blogg.se/
Postat av: ERIK

detsamma :D

2008-12-25 @ 20:02:57
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0