#387 - vida =

en ädel häst med vita stora fluffiga vingar, flyg! flyg min ädla häst, genom molnen och över haven! flyyg! MEN FLYG DÅ FÖR I HELVETTE!


Jag fick just igång våran julbelysning som vi har på balkongen. Kontakten passade inte i där man stoppar kontakten.
fast det funkade visst, just use some magic!

Nu sitter jag och kollar på scrubs♥
trevlig underhållning såhär på Fredagskvällen!  Tråkigt bara att man har sett dom flesta avsnitten.. Så är det alltid med scrubs! och southpark! och simpsons! och Family guy! som inte visas längre verkar det som..
men whatevah.

Nu äre inte länge kvar till julafton! längtarlängtar!!
Efter julafton ska jag göra om min design, satsar på något annat än  rosa skulle jag tro. blir nog bra på någe sätt!!

Nu ska jag inte skriva mer utan kolla runt lite på bloggar som förmodligen inte ens har upptaderats och kolla vidare på scrubs! heäjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0