#379 - fan :)

Jag skulle ju faktiskt till skolan idag, men även om det är kort dag, även om det är en viktig dag, så är jag faktiskt fortfarande sjuk. Hade så satans ont i huvet och i början av strupen så jag stannade hemma iallafall, vilket resulterade i att jag drömde att jag for till skolan ochskulle köpa en hund där! vilket var ganska kul egentligen och riktigt verkligt. Jag for dit halv 12, inger skjutsade mig till stan och mamma följde, men innan så fick jag lov att följa dom till nån bokklubb (som faktiskt låg inne i stan men jag var endå tvungen att stanna). När vi kom dit så var det någon som kastade böcker på oss, mamma och inger tog en bok var och försvann. sen var jag helt plötsligt på forslunda och då gick jag och nån annan  som skulle visa mig hunden in i djurhuset(?)


av någon lustig anledning hade dom hundar där, den första var en blanding mellan en kanin och en hund (okej det kanske inte  var sådär jätteverkligt) en långhårig vit kanin och en såndär hund som är med i Lady och Lufsen. (då syftar jag på Lufsen) men den andra var jättesööööt!! Liten beagle valp med stora öron, stora tassar och jätte klumpig!

Så den valde jag att ta med mig hem! Men eftersom klockan var halv 6 så gick det inga bussar hem ( vettefan hur det kunde ta så lång tid ) Så min studievägledare skjutsade mig in till stan, och när vi kommit in till stan så hade vi glömt hunden!!!!!!!!!!!! Så ja då vände vi tillbaks och hämtade den =) och sen när jag kom hem, ja då vaknade jag.  typiskt!

Men det var en ganska rolig dröm endå=D mohaha.

Såhär såg min hund ut, kanske är det meningen att jag ska skaffa en sån? :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0