#377 - julspel

Jag och mamma har suttit och spelat "Attack" i någon timme nu,
jag, hon, björn och kevin spelade jämt det förut.. jag var tep bäst då och är det fortfarande :) mohaha, fast kevin kanske är bättre nu.. jag vet inte.. hähä.
aja. Jag vann hela tiden. inge kul, försökte verkligen ge hon en chans att vinna men de gick ba inte..
mohaha,
imorn ska jag ju till skolan ja. juste.. kanske borde försöka sova snart?
näe.. jag orkar inte. jag tänker vara uppe så länge som jag känner för ikväll, för det är faktiskt sista dagen imorn! no worries, jag TÄNKER komma upp till skolan imorn, thats it. Hoppas jag inte ligger och känner mig dyngsjuk imorn då bara.. haha det vore illa isånnafall..
Nämen det ska jag väl inte tro!

Nu ska jag läsa lite bloggar och kanske spela lite mer spel och gå och pissa!
hejs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0