#375 - julMAT

hungrigg såååååååååååååå hungrig, vill äta mat nuununununununuuuuuuuuuuuuuuu, nu....................... nu
okejj, har inte ens gått upp ur soffan än, orkar inte. mitt huve dunkar känns som att det ska sprängas när som helst... blahh
men jag tänker iallafall gå till skolan imorn! Sista dagen, plus att jag slutar halv 12, två lektioner, jag kan kämpa :) det går nog bra ;D

LOOOOOOOOOOOOOOV SNaaAAAAAAAAAAART,
iallafall för mig, daniella och linda. Dom andra i klassen slutar på fredag (i think), SYND!
nu ska jag lägga ifrån mig datorn hade jag tänkt, hejda!


zwani.com myspace graphic comments


Kommentarer
Postat av: juuliaaao

precis- ingen jul utan kalle!! fast ja man är sjukt less på det(A) ahhaha!



hur tillbringar du julen? ;D

2008-12-17 @ 18:25:44
URL: http://juuuliaao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0