#372 - Julmust

Näsdroppar, Halstabletter, Alvedon, Te, Citron, Honung.
Har jag glömt nåt? tror inte det. Det är iallafall mitt liv just nu.
Plus min skoldator som bara väääntar på att jag ska skriva in en massa uppgifter till svenskan. Den får vänta helt enkelt!

Sitter i rummet och funderar på att sova. Tobias sitter och känner och (klagar?) på sina julklappar, föör att han tror att det inte är något som han önskat sig.
"du är sådär jävlig du her ba massa skit i den för... vars ska jag nånstans??"
så låter han just nu.. jag förstår inte heller..

NU:
kanske äta,
borsta tänderna,
säga lite onödiga saker till mamma innan jag somnar,
väcka vida ( mot min vilja, hon ligger så sött ihopkrupen på täcket, just därför måste jag väcka henne, hon ligger på täcket)
och sen blir det att krypa ner och sova!


Gödnat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0