#366 - woho!

Hemma = Helg!!!!!!!!!!! ÄNTLIGEN=D=D=D
Jag förstår inte varför man klagar egentligen.
Tiden går ju så fort endå så. Jag klev ju just upp.
Men nu är jag helt plötsligt hemma liksom, PLUUUS,
Att jag har jätteont i mitt öga! Om ögat tänker svälla upp,
så får det fan ta och svälla upp NU! Eller ja, nu i helgen då.
För jag tänker inte gå till skolan om jag har ett fettoöga, aldrig.
Nu ska jag bara ligga i soffan och göra precis ingenting, eller jo,
kolla på teeelevision och typ lyssna lite på musik. Det blir nog nice.
Men först så ska jag faktiskt hämta lite cooola!  Mööms, megagött!!!!!
JUSTJAAAAAAA! Jag har ju faktiskt kvar cheezballz från igår också jöö!!!
NU blev Jag glad :D .. jag märker att jag skriver en massa onödigt just nu.
Så nu så tänker jag faktiskt sluta skriva, skriver kanske mer ikväll, eller det
beror på om jag far till tove ikväll,får väl se! Känner mig lite för sliten, men....
a nu räcker det!Häjs!=D måste skriva lite till så att jag inte förstör mönstret hi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0