#363 - subway mmmm

Japp jag höll faktiskt lix förbannat på att glömma bort att ge papperet till svenskaläraren, men kom på det på sista lektionen på samhällskunskapen. Så nu, äntligen har hon det! haha.
Ikväll blir det plugg, har prov i idrott imorn. Får väl hoppas att  det går bra....
Får väl plugga hela natten om så behövs!

Sen så ska vi faktiskt ta upp julgranen idag! wiiie! Våran fina plastgran :) .. Vi har alltid haft platsgran eftersom mamma inte tål riktig. Men plastgranar är gulliga. När jag flyttar hemifrån ska jag ha en Rosa plastgran någonstans i mitt hus.

Aja, på lunchen så blev jag dundersugen på subway macka, så då for jag och Daniella och käkade lunch där=)
Blev Rostbiff, paprika, sallad, gurka, lök och vitlökssås.
Så min andedräkt avslöjade mig när mamma frågade vad jag hade ätit idag. heheheh. Men vitlök är verkligen gooott och nästan näästan till allt också! Daniella tog nån veg macka som jag inteee riktigt kommer ihåg vad den hette oO


våra najsiga mackor! plus mitt lingonvatten där i bakgrunden. Jag råkar nästan alltid ta lingon
när jag ska ta vatten, jag lär mig tydligen inte så bra av mina misstag............. =D
thehe

Sen så hände det väl inte så mycket mer i skolan idag.
Nu ska jag läsa lite bloggar o så  tills one tree hill börjar! Hejda =)

Kommentarer
Postat av: daniel

Patty :]

2008-12-10 @ 15:55:18
Postat av: Sara

Ska kolla på när syskonen sjunger utanför ica på lördag, annars ska jag bara ta det lugnt. dd?

2008-12-10 @ 17:41:52
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Sara

Okej, man vill väl inte gå till skolan på helgen!? :p

2008-12-10 @ 21:13:44
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: juuuliaao

det är på fredag vax)?



jagska iallafall på stallet, sen ska ja se idolfinalen å efter det tillen kompis luchatåg xD

hihihsj?

2008-12-10 @ 21:57:57
URL: http://juuuliaao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0