#361 - DÖ

nej gör inte det.
känner mig fetaste kaxiga humöret just nu. önskar att jag träffade den där skumma gubben som jag träffade utanför willys för någon vecka sen som klagade på min hund, som satt kopplat men tydligen hade för långt koppel så att han inte kunde komma förbi med sina hundar, helvete va drygt förbannad jag blev. var endå lite skönt att få ut lite ilska på en person som förtjänade det. han sa att vida försökte anfalla hans små pudlar(vilket vida aldrig skulle göra, men hon blir glad och vill hälsa på hundar, ibland på ett mycket galet sätt) . Vidas koppel var väl ungefär en halv  eller en meter långt där hon satt. och kan han inte gå förbi då ( jag menar framför vida var det ju en hel jävla parkering ) , ja då är det dags att han bantar!

för övrigt så hade jag utvecklingssamtal idag, gick väl ungefär som jag hade tänkt mig. du måste prata mer ta mer plats blabla JAG VILL INTE! förstå det, kommer aldrig hända, thats it! tyst!

idag blev jag glad när jag vad inne på H&M för att en som jobbade där log så glatt mot mig, leenden smittar verkligen.
Sen kom jag på att det är en del av hennes jobb.

NU SKA JAG ÄTA CHOKLADKALENDER!

Kommentarer
Postat av: Sara

Okej, jag kom just hem från min körrep. :)

2008-12-09 @ 19:27:48
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0