#360 - ...yeey.

Jag har sovit väldigt lite inatt, ca 40 minuter kanske?
Men nu är jag uppe, känns inte som att jag sovit alls. Lika bra det, hade jag sovit lite längre hade jag nog aldrig kommit upp.
Ställde klockan på 05.15  och vaknade inte av den förrän 05.24

Aja, nu är jag uppe iallafall. Men denna gång är jag vääldigt trött. Men jag ska iväg till praktiken, hade ju som bestämt det..
Tänker då inte ha klivit upp i onödan. nejnej.

Men nu tänker jag försöka njuta av mina sista minuter här i soffan innan jag måste gå upp och göra mig i ordning innan bussen går! häjs

Kommentarer
Postat av: juuuliaao

jag tycker också att hon är bra, därför blir man så sur när alla typ.. snackar massa (A)



aja, hoppas du får en fin dag:)

2008-12-08 @ 15:42:24
URL: http://juuuliaao.blogg.se/
Postat av: tezza

jaaa! :O ..

vaaa gjorde hon? har för mig att hon är skitaallerigks mot heeest ju!fan va jobbigt!



haha jaa.. vill du städa åt mig?(A)

2008-12-08 @ 23:33:26
URL: http://ttezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0