#359 - fakk

jag kom inte upp tidigt idag. Pappa hade ju redan varit ute med Vida... det var som min största andeldning till att kliva upp - hunden måste ju ut.
Men jaha, då somnade jag om, vaknade lite nu och då, tog mig upp vid halv 3 för jag skulle se en film klockan 3.. (filmer kan också få mig att kliva upp)

Jaja, jag ska iallafall försöka sova snart. men praktiken SKA jag till imorn, vaknar jag inte av väckarklockan då ringer jag fan till min lärare och frågar om jag kan få jobba kväll lr nåt, helt seriöst. jag tänker inte missa praktiken, thats it.

Jag har mjälttugg eller nåt.. det gör ont, jobbigt. blä..
Sen så har jag lust att se Lejonkungen. Kanske blir att se lite av det innan jag somnar (;


jag älskar lejonkungen <3

Kommentarer
Postat av: SOFICIOUS

lejonknugen <3

2008-12-09 @ 11:28:15
URL: http://sofiasnya.blogg.se/
Postat av: juuuliaao

lejokungen e bäst<3!!! :D

2008-12-09 @ 22:02:13
URL: http://juuuliaao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0