#358 - godnatt världen.

Jah, igår hände det inte så mycket, kollade på tv, nördade the sims. (är sjukt less på det nu) efter att ha spelat det i princip en hel dag. jaja. Sen så kollade jag på idol också. Skulle vilja att Alice vann, men är nog ganska mycket helt säker på att Kevin vinner, om inte Sverige helt plötsligt börjat tänka klart och bra! (som jag)

Idag så har jag soviit länge, kollat på Narnia och sen så kom Tove hit. Vi kollade på Britneys dokumentär och sen så käkade vi lite och sen blev det att spela lite spel ;D helnajs.
Följde just henne hem och nu sitter jag här och tänker faktiskt sova nu!
Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg på denna sega dator nu när den endå var på.
Men näe nu väntar sängen och Vida och tvn.
Imorn ska jag kliva upp tidigt hade jag tänkt, men sen tänker jag varför? Ingen är vaken tidigt. Kommer inte ha något att göra. Bara om det är nåt bra på tv då vill säga. Men jag ska försöka kliva upp tidigt iallafall så att jag kommer i säng och kommer upp i tid på måndag.. Wish me good luck!

Godnatt världen!

Kommentarer
Postat av: juuliaaao

okejokej, nja samma hära x)



ja, den var bra & håller med.. britney är stark!

2008-12-07 @ 10:23:37
URL: http://juuuliaao.blogg.se/
Postat av: Angelica

sv ne de är ju sant tur att mna köpt alla julklappar redan :D

2008-12-07 @ 20:50:17
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0