#354 - :( :) :D :O

Igår så blev det att fortsätta julpynta. Vet inte riktigt om vi julpyntade allt, men jag har iafall julpyntat det lilla som jag skulle ha i mitt rum=)
Smsade just mamma om att hon skulle köpa pepparkaksdeg också. hoppas att hon har med mobilen nu bara ;D ..

Här är lite bilder från mitt rum;

lite belysning och glittter runt fönstret plus min fina rosa ljusstake=)


lite tomtisar


och såklart måste ju ödlorna få lite.. eh julkänsla;D haha


blev ingen skola idag... Jag har ju fått nåt fel, kan inte sova på nätterna fast jag är skittrött.
Tänkte ju gå till skolan endå. men såklart så somnade jag till just innan jag skulle upp och då går det ju inte att ta sig upp. Så då sovde jag till halv 12, och sen så sa mamma att vi skulle iväg och köpa skor!
Lika bra det för annars skulle jag väl ha sovit hela dagen.
6 par skor blev det. Två par till Tobbe, Ett par till mamma och Tre par till mig.

Det var sjukt svårt att hitta vinterskor. Alla ska ju bara vara snygga nu för tiden, inte varma.. hm.
Sen så var det svårt att hitta klackskor.. Jag har precis 36,5. Och 37 är förstor i hälen, så det går inte att gå med dom, och 36 är trång och jag vill ju kunna gå i dom utan att behöva tänka på att mina fötter typ håller på att sprängas. Men tillslut hittade jag ett par i strlk 36 som passade någorlunda bra.
 Sen så är det vääldigt svårt att hitta vanliga skor nu också.. Eftersom det nästan bara finns höga stövlar och "vinterskor"

Det är så mycket lättare när det gäller vanliga skor. Då passar strlk 35 också bra. Men näe inte när det kommer till klackskor, vilket är vääldigt jobbigt -.-

Men dessa fick det bli;


Vinterskorna, dom kommer nog bli bra att använda på måndagar och fredagar då jag är ute i skogen och tränar vovvar=)


Hade tänkt mig vanliga svarta skor. Men dom här fick det bli. är endå nöjd=)


Hade tänkt mig ett annat par här också, men dom fanns inte min storlek i.
Så dom här fick det bli. Det blir nog bra!=D

Vida fick en tomteluva också, men den ville hon inte ha, så ja då fick lucy den istället! =D



Nu ska jag nog kolla lite på the hills tills One tree hill börjar!
häjs!=)

Kommentarer
Postat av: tezza

:)

2008-12-03 @ 19:48:29
URL: http://ttezza.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaa, dom är väl det. ;)

2008-12-03 @ 22:14:56
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: LovelyC - Around the world

haha aa de e ju de :D god natt

2008-12-04 @ 02:52:24
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0