#351 - less..

less är jag, och lite arg faktiskt!
Och frågan är, vafan gör jag vaken nu?
Jag har ingen aning. Önskar att jag inte var vaken nu. noll sömn har jag fått. Börjar dock bli lite trött nu (!!!!!!!!!!) men nu är det försent. Sover jag nu halv 5, så kommer jag aaaaaaaaaaaaaldrig att vakna kvart i 6. Aldrig. Så jag får väl helt enkelt skita i sömnen och hoppas att jag överlever. jag tänker då fan inte vara hemma idag, det har jag inte tid med. Jag ska till praktiken om ungefär en och en halv timme, och jag ska hålla mig vaken! Det är väl endå ganska tur att vi är ute så mycket. Vore väl värre att sitta bakom en skolbänk hela dagen. Näe men det ska nog gå bra.
Jag för försöka se det från den positiva sidan. Idag kommer jag iallafall kunna äta en frukost. Kanske göra mig lite gröt och kanske fåå lite extra krafter..
Näe det jobbigaste blir nog att hålla sig vaken på bussresan hem. Får väl binda fast Vida i bussen och ställa väckarklockan eller nåt.. hm, näe det löser sig.

Sen så kommer jag ju hem vid 6, och då ska det städas och röjas och julpyntas. Hoppas någon med övernaturliga krafter ser mig och gör så att jag orkar denna dag galant. Så blir det väl att lägga sig tidigt ikväll och sova läänge och vakna upp som en helt ny människa=) haha.

Lucy sover då som en stock. Vida fick just nå ryck och började leka i soffan. Hon har nog sovit färdigt för inatt skulle jag tro.
Snart blir det att göra frukost och chilla lite framför tvn och sen göra mig i ordning för praktiken.. yees. hoppas jag inte somnar eller något.. det vore inge kul... för mig..





eh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0