#177 - päls som päls?

Det är lite roligt att alla hoppar på blondinbella bara för att hon har varit och köpt nya pälsar.. jag menar, är inte det var hon vill att alla ska göra? herregud hon nästan skriker, ge mig pengar! och alla som hatar henne gör precis det hon vill, skriva en massa komentarer.
Sen så skriver kissie också att hon inte har något emot att andra bär pälsar och att hon själv aldrig skulle kunna bära en päls med huve. jag menar, päls som päls? Jag brukar dock inte heller bry mig om vad andra har på sig. Men när det gäller pälsar gör jag det. Jag tror nog att dom flesta vet hur dom där djuren blev dödade, så hur kan man låta bli att bry sig? Att bära pälsar är bara äckligt och respektlöst mot djuren. Så länge det är äkta. Men blondinbella tjänar ju bra på det genom att gå och köpa och sedan skriva om det i sin blogg!

Kommentarer
Postat av: amanda

jag fattar inte varför folk inte bara tar oäkta? ser ju för fan likadant ut men "neeeeeej jag måste ha ääääkta för att visa att jag är riiiik och har råååååd med det och inte har varken hjärta eller själ"

2008-08-05 @ 13:09:34
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: Alisa

hehe tack:)

2008-08-05 @ 13:26:02
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: amanda

ja eller hur!

2008-08-05 @ 13:57:44
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: Sara L

Jag tänkte preecis så när jag läste hennes inlägg! Hon vet precis hur hon ska provocera sina läsare och gud om hon gör ett bra jobb! Fy fan.

2008-08-05 @ 18:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0