#175 - ja, precis!

När jag flyttar hemifrån så ska jag ha en liten trång lägenhet, men den ska vara fin! och nyrenoverad. det ska vara svart och vitt i köket, det är nästan som ett måste. Sen så ska jag såklart ha rosa inne i mitt sovrum. Massa fina rosa färger, rosa och vitt, eller rosa och svart. Beror på vad jag kommer ha för möbler. Sen så ska det vara någon mysig färg i mitt vardagsrum. Så att man bara vill gosa ner i soffan på kvällarna. Jag ska ha en hund. ( Vida ). Som ska följa med mig när jag flyttar. Sen så ska jag ha med mig min Ödla, såklart. Har alltid velat skaffa en kanin och en katt också. Min mamma är allergisk så det har inte gått, men när jag flyttar, då ska jag ha en katt och en kanin. Kanske blir två katter, eftersom jag vill ha en nakenkatt också! Jag tycker dom är så fina. Sen vill jag ha en chihuahua också, men det får bli nån vacker dag längre fram i mitt liv. men ja, precis så ska det bli! Det är som redan bestämt. Kände bara att jag behövde skriva det. drömma kan man ju, jag vet ju självklart att det inte kommer bli lika underbart som det låter, plus att ja, det är ju ett bra tag kvar.

men endå! =D

Kommentarer
Postat av: Suss

Jag ska också ha svart-vitt i mitt kök! =D

2008-08-05 @ 00:16:37
URL: http://mesuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0