#173 - yääz.

Nu har jag nog bestämt mig. Det blir alltså att färga håret brunt igen. Och nu får jag väl hoppas på att jag förblir brunett också! Sen så har jag väldigt blandade känslor inför skolan! Jag är nervös, eftersom det är en ny skola, nytt folk. Jag kommer alltså inte känna någon. Sen så känns det roligt att börja där, eftersom att jag ska få hålla på med något jag tycker om, det vill säga hundar. Men sammtidigt så vill jag aldrig börja. Jag är less på skola! Jag vill ha sommarlov resten av livet. Eller kanske börja jobba direkt. Plugga känns bara jobbigt. Men ifall jag inte ska satsa på att bli nåt som veterinär, så kan jag ju börja jobba direkt efter dom här tre åren. Men sen så skulle jag faktiskt vilja bli veterinär också. Det behövs fler veterinärer också får man ju hyfsat betalt. Men jag är ju såå känslig för blod och kroppen. blää. Sånt ska ju gå att träna bort också. hm, sen så behöver jag väl inte precis operera. Men nej jag är endå för överkänslig. Nämen jag får väl helt enkelt göra mig av med min fobi mot sprutor, blod, kroppsdelar, skelett, blodådror osvosvosvosv. Är inte så lätt som det låter, blir nästan äcklad av att skriva allt det där här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0