#172 - släktträffen

Ja det var väl kul, kändes dock inte som en släktträff eftersom jag inte känner nån! Men ja, god mat var det och sen så blev det glass med vaniljsås och jordgubbar till efterrätt :) Vida blev alldeles orolig när vi var påväg dit, jag vet inte varför, hon gnällde hela vägen och när vi kom fram så gnällde hon ganska mycket också. jobbigt vare.

Gick förbi hos pappa också och hämtade en till tröja. Det känns att hösten är påväg. Börjar bli så kallt på kvällarna nu;O Näe men jag hinner inte skriva så mycket mer nu, ska kolla på tv. Men jag hade iallafall rätt så kul där borta=) Gick hem lite tidigare än dom andra pågrund av att vida var så orolig. Nu ligger hon och sover=)






mööms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0