#171 - juste..

nu kom jag på att mamma skulle ju faktiskt fara nånstans idag.. men vvars hon skulle minns jag inte.
Tyckte väl att hon suttit ute ganska länge nu.. hehe, men nej så var det ju inte. Japp, har alltså inte farit iväg till släktträffen än, jag vet inte vilken tid det är vi ska fara dit heller. Ingen har ju varit hemma på hela dagen heller så... hm kände bara att jag behövde skriva det=D

har legat i soffan och kollat på gossipgirl med min lilla elzkliing. nu blir det att ringa tobbe och försöka få reda på saker!

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Hej, hoppas allt är bra idag! Har du tråkigt i det svenska sommar vädret så får du gärna kika in och ge mej Din åsikt om "bloggningens oskrivna regler" Hoppas du får en jätte fin fortsättning på dagen ;)

http://whatthefuckdotcom.blogg.se/2008/august/bloggens-oskrivna-regler-1.html

2008-08-04 @ 15:52:52
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0