#169 - släkt träff ikväll!

Vaknade nyss av att hundarna satt och stirrade på mig. Vilket betyder att dom antingen är hungriga, eller så vill dom gå ut, eller så har mamma gått ut på gården och dom inte fått följa me. I det här fallet är det mamma som gått ut.

Lucyyyy har fått dålig syn. Jag tycker såklart synd om henne men på ett sätt är det rätt gulligt. Som igår kväll, jag gick och fyllde på vatten till hon och vida, och sen när jag ställde ner den på golvet så gick hon och ställde sig med ena tassen rakt i den och började slicka i en annan skål. haha sen så tror jag inte att hon ser igenom min draperi heller. Jag stod på andra sidan och pratade i telefon, då lucy gick rakt in i mitt knäveck och höll på göra så att jag ramla över henne. haha, nämen hon är söt=)

Idag så blir släktträff. mammas sida. Jag vet inte riktigt vilken tid vi ska dit men... vi ska iallafall grilla och sådär. Har ingen aning om vilka som kommer vara där, eftersom att jag knappt vet om mina släktingar. Men det blir säkert kul får jag väl hoppas=)

Jag måste slagit till mig själv inatt eller nåt, har suuperont i mitt näsben!=(  blääh. nejj nu ska jag inte skriva så mke mer just nu. vi hörs sen! häjs!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0