#168 - färga håret?

Nu funderar jag på att färga håret... igen. Tycker att jag färgar det helatiden. haha nejmen, funderar faktiskt på att färga det brunt igen. Jag har tydligen väldigt svårt att bestämma mig. Men det känns jobbigt med Blont, eftersom det blir lättare slitet när man färgar det, sen utväxten som man måste hålla på att färga på helatiden. Inte för att jag färgar nu, jag använder blondspray, men det är svårt att komma åt överallt med den, man kan inte ta för mycket heller för då blir håret alldeles stelt. Men det funkar iallafall.

Färgar jag håret brunt igen, så räcker det ju med om jag tonar också, eftersom jag har brunt hår egentligen, och toning håller myycket längre än 24 tvättar för mig. Sen så är det ju bättre än att färga. Sen så vet jag inte om jag ska färga det ljusbrunt, mörkbrunt eller bara brunt, jag vet ingeenting. Men tydligen så känner jag mig inte nöjd. hm, för då skulle jag väl inte skriva det här just nu. Antar jag.. Näe, jag får se hur jag gör.

Sitter och lyssnar på Magnus uggla - första gången. Jag minns så bra att mamma spelade den låten för mig för flera år sen när vi satt i stugan. Hon sa att jag skulle tänka på det när jag blev äldre och lyssnade på den låten. Jag minns det som om det var igår.

Näe nu tänker jag kolla om det finns nåt att äta!

Kommentarer
Postat av: amanda

haha jag vet, efterbilden va ju sjukt snygg :D

2008-08-03 @ 23:37:37
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: Nettan

Haha, jag känner igen det där med färgning :) Ändrar hårfärg stup i kvarten

2008-08-04 @ 13:58:44
URL: http://kinkykitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0