#165 - lite bättre.

Nu har jag fixat lite mer med min bloggdesign. Men det är fortfarane en sak jag stör mig på, men så fort jag försöker ändra det så försvinner min header! Jag vet inteee varför. blääh. Menmen, nu får den vara såhär ett tag! :) aja orkar inte bry mig. eller jo. haha, men skitsamma nuuu! innan jag börjar bråka med mig själv.

jag känner mig sjukt trött. vet inte varför, har ju nästan endå bara suttit här idag, hmm. Klockan är ju fan 10 i 5, vilket betyder att jag måste hållt på med min blogg rätt så länge nu, tiden bara rinner iväg;O amgad. hihi. hoppas att vi ska äta något gott idag. är jäättehungrig nu.



asså jag och Lucy julen 07, ba aascoola!

hittade alla julbilder från julafton, men det är face på allihopa på alla bilder. hmmmmmmmmmmmm. men en melina som gör facebilder=lycklig melina. hihi.





Sen så var ba typ Simba sådär asgullig igår och typ ba hade kurat
ihop sig på stoolen, asså ba skitsöt:] så jag typ ba tog fram min mobil och
tog ett kort, såklart!

asså vi har typ samma hårfärg :]




Hittade också en till bild från danmark, som mamma hade skickat till min
mobil, så den låg som gömd inne i en annan mapp än mina andra bilder;

asså är vi lite lyckliga eller??? - sakna danmark<33333333


också ba börjar man sakna danmark och blir sådär olycklig igen. haha näe men faktiskt, danmark i mitt hjärta<3 plus han den dära typ aah, ba amanda lix vet vad jag menar. fast ja, egentligen typ allt med danmark i mitt hjärta plus lite till, jag har ett stort hjärta!

asså, nu tänker jag äta. puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-08-03 @ 17:27:03
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja jag vet vad du menar :]

men asså haha, det ser typ ut som vi känner dom dära människorna :D fastän dom e värsta random

2008-08-03 @ 17:27:36
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: amanda

asså är jag lycklig eller är jag lycklig :]

danmark <333333333

2008-08-03 @ 18:26:01
URL: http://ammizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0