#164 - godmorgon!

Vaknade faktiskt upp på jättebra humör idag, även fast jag känner att jag inte borde. Blev väckt ett antal gånger inatt av bruno som ville komma upp i soffan och av vida som ville ut och in från mitt rum helatiden. Näe men faktiskt så känner jag mig glad idag=)

Har inte ätit frukost än, funderar på att gå och göra det nu. Sen så måste jag verkligen ta och sätta igång med att städa mitt rum. Det blev inte att jag gjorde det igår. Jag var alldeles för trött. Men idag så ska jag städa.

Fan vad det suger, vars tog sommarvädret vägen? Nu är det ju bara grått och trist ute=(  Under tiden vi var i malmö, så var det ju fint här i umeå. Jag klagar inte på att vi var borta då, eftersom det var huuuuuuuur fint som helst i malmö också. men där var det FÖR varmt. Man kunde knappt andas inomhus. Men det skulle varit kul om man fick liite bra väder när man är hemma här i Umeå också! Nu när man kollar ut genom fönstret så ser det bara kallt ut! näej, nu ska jag gå och äta något, hejs!




min sötaste<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0