#163 - bloggdesign.

Det hade försvunnit en massa från min förra bloggdesign. Så jag bestämde mig för att börja om från början. Orkar inte göra något speciellt med den just nu. Men bytte iallafall färger och så. Sen så tycker jag nästan om min header, även om det är orginalheadern. Den är sommrig!=D hihi. Aja, får se vad jag hittar på med bloggen när jag nu ska orka fortsätta med den.

Kollade på en film för ett tag sen. valpen som jag är hundvakt åt, Bruno, följer efter mig vart jag än går. haha stackarn försöker sova men så fort jag lämnar rummet så står han där bakom mig=) haha. Lucy ligger här och sover också. Bruno har busat med amandas lilla vovve idag, sen så har han varit ute mycke så han är helt slut nu. Men det är väl lika bra. Annars så skulle han nog stå vid dörren och gnälla just nu och vilja hem. Han tycker inte om att vara borta. aja nog om det.

Om ca 2 veckor så börjar skolan!!!! döda mig någon.- jag vill ha sommarloov hela vintern också. Men nej seriöst, sommaren har gått alldeles för fort, fast endå känns det nästan som det var evigheter sen det var skolavslutning. läskigt. haha. Blev helt pepp på att flytta hemifrån idag också. vet ej varför. haha, fast innan jag ens tänker tanken så måste jag läära mig laga riktig mat. annars kommer jag bli fet. plus att jag tänker endå gå ut skolan innan, annars har jag ju inte råd att ta hand om alla djur som jag kommer skaffa(; haha, - inte mig själv heller för den delen.

Jag är på helt konstigt humör just nu. Har lust att bara gå och lägga mig och sova nu, och sova läänge. Men samtidigt så får jag lust att ringa nån och fråga om nån har lust att hitta på nåt, samtidigt som jag känner att jag vill städa och göra fint i mitt rum, samtidigt som jag känner att jag måste ta upp allt ur min väska som ligger här på golvet och slänga allt i tvätten, samtidigt som jag har lust att sitta vid datorn. haha, aja jag lär ju inte få tråkigt eftersom jag har ganska så mycket som jag faktikst kan hitta på just nu. Måste byta batterier i datamusen också, den fastnar hela tiden.

Känner att jag endå är ganska trött nu. Vaknade vid halv 11 imorse också, om jag inte minns helt fel. Så det är inte så konstigt att jag är trött, eftersom jag inte brukar kliva upp så tidigt. meen, jaa, egentligen så har jag inget speciellt att skriva, men jag blev ba sugen på att blogga. Men nu ska jag kolla runt lite på datan och sen så får jag väl se vad jag gör!=) hejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja alltså restaurangen =] hihihiihihihihihihihi

2008-08-03 @ 13:26:32
URL: http://ammizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0