#162 - malmö/danmark del3

Här kommer lite mer randombilder från helsingör;




HUNDE SKAL HOLDES I
SNOR




Sen så for vi till bakken också, ett tivoli i Danmark, sjukt kul. Min mormors kille köpte ett åkband var åt oss, hur snäll som helst!=) Men vi hann inte åka för allt, men lite endå=) Vi åkte bergochdalbana, inte den största, tänkte dock åka den men vi hann inte. Sen så åkte vi nå vattengrejs, man åker som på stockar i "vattenfall", bleev huuur blöt som helst! haha men det gjorde inte så mycket för det var för varmt ute endå. Sen så åkte vi spökhuset. Kanske inte sådärjätte läskigt, tror jag? kollade inte så mkt. hehe.
Sen så fanns det som en " 5D bio", dom visade tre kortfilmer, sen så fick man typ 3Dglasögon och det sprutade vatten där inne och blåste och stolarna rörde på sig och allt, haha det var iallafall kul=) Sen så hann vi inte åka så mke mer.
här är lite bilder;





Det var nog nästan allt vi gjorde i Danmark. Sista dagen så skulle vi fara hem tidigare än vad dom sa dagen innan, så vi hann bara gå ut ett litet tag, köpte oss en macka, åt den och sen så for vi tillbaka till malmö.

Dagen efter att vi kommit tillbaka från danmark så for vi till en badstrand, var superbra väder så det passade fint;D häärligt var det iallafall, var jättestora vågor i havet och sanden var jättevarm=) Vi var där i 4 timmar ca men det kändes som 2!




dom höll på drunkna!


och jag brände mig!


Sen så var vi såklart tvungna att gå på stan där också, tog dock knappt nå kort, var på rätt så dåligt humör pågrund av värmen och hade inte så stor lust att gå på stan. Men jag köpte iallafall tre linnen och underkläder, så jag kom inte tillbaka tomhänt därifrån iallafall=)



Sen så hann vi fara in till Ystad också, köpte lite småsaker till vovvarna där, vi glömde lucys choklad som vi tänkte ge henne hos mormor=( Men Lizzi fick den=) Sen så köpte jag en gul tröja också=) som jag äälskar!






Sista bilden som togs i malmö;
hejdå malmö.


så då vare ju bara hemresan kvar..


fick sitta i stockholm i två
timmar och vänta på nästa flyg.


hejdå stockholm.


hej umeå.................


tröjan jag köpte i ystad=) löve it.

Näe, det var allt om danmark och malmö.
Sitter hemma och är hundvakt åt grannens valp nu. Är hundvakt tills imorn. Han har just fått i sig lite mat så nu ska jag gå ut med han=) pusshej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0