#9 - mys!

Den här dagen har varit rätt så skön även om det har varit en vanlig tråkig söndag.
tidigare idag gick jag ju på en promenad  med Vida, den blev inte sådär jättelång
men fick iallafall lite luft=) Just nu sitter jag här i soffan med bärbara och kollar på
"Dukes of Hazzard" som Jessica Simpson är med i. Gjorde just en jäättegod
macka också, enligt mig, eftersom jag älskar räkor=D


Majonäs, Sallad,
Gurka och räkor
med pressad
citron på, muums!=)

Jag har hunnit städa mitt rum idag också!! Har dammtorkat och plockat bort från
golvet så nu äre skitfint där inne ;D alltid lika skönt när man har städat. Nu har
mamma beställt ett bord från Ikea till vardagsrummet också, jag får väl lägga ut
en bild på det sen när det har kommit=) Nu helt plötsligt ska hon ha en ny matta
till vardagsrummet med, det tar ju aldrig slut, hon ska ha nåt nytt hela tiden. haha
Nu snart ska jag gå och släcka lampan hos Zlime så han vaknar, sen på ett tag
ska jag prova mata honom igen och kolla om han är nå hungrig=)
 
Vida ligger och njuuter i den nya soffan =)
image8


och Lucy har efter 13 år börjat använda korgen. haha;D
image9


Nu ska jag fortsätta kolla på filmen och mysa i soffan=)
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0