#8 - Söndag.

Söndagar är alltid lika tråkiga... Jag somnade ganska tidigt igår,
fattar inte hur jag kunde vara så trött. För jag hade inte klivit upp
så tidigt på morgonen. Men eftersom jag somnade ganska tidigt
igår så vaknade jag tidigt idag också. Och det är tråkigt att vakna
tidigt på söndagar. Jag tror att jag ska ta och äta snart och göra
mig i ordning, sen ska jag och Vida gå ut och ta en promenad,
det var tänkt att vi skulle gå till djurmagazinet idag och köpa kalk
till markoo och pincett/griptång till Zlime, men bara för att jag
var så sugen på att gå dit idag så har dom självklart stängt hela
söndagen, så då får jag väl gå dit imorn eller något istället=)

Fan att det ska vara så tråkigt väder ute, det är de jag hatar med
våren, allting smälter och sen börjar det helt plötsligt snöa igen.
Fast det är ju endå bra eftersom den gamla snön försvinner då:)
Men nu är det endå inte länge kvar tills sommaren kommer!

Känns lite tråkigt att fara till pappa imorn endå, eftersom att jag nyss
fått min lilla ödla så vill man ju spendera tid med honom :)
Fast å andra sidan så är det bra att jag far till pappa imorn, eftersom
att han ska få vara ifred den första veckan, men jag får väl hoppas
att mamma vågar mata honom med syrsorna då, haha fast jag
brukar ju endå komma förbi här lite då och då på veckorna, så
det löser sig nog endå på nåt sätt=)

Anledningen till att Sanne och Tove var så mystiska igår var det
för att dom skulle köpa blommor åt mig, Såhär ser dom ut
=)
image5





Nu ska jag gå och göra mig i ordning, sen så ska jag ut i det
här pissvädret =)
pussar

Kommentarer
Postat av: tezza

visst vare du som alltid ville ha en ödla förut? ;o
haha, du måste ju komma och kolla på valparna också någon dag :O :)
och blåbärsfil måååååååste du prova! :}

2008-04-06 @ 16:30:25
URL: http://ttezza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0