#7 - Födelsedagen

Är hyfsat nöjd med min födelsedag faktiskt=)
Tove och Sanne kom ju hit, och vi käkade tårta och sånt där vid halv 3,
sen kollade vi på "Mitt liv som popstjärna", som visades på tvn där vid
klockan 3, Tove tyckte nog att våran soffa var skön, hon somnade mitt
i filmen, haha. Aja, sen så satt vi bara och pratade och så tills vi skulle
käka och sen så skulle Sanne fara iväg, då kollade jag och tove på
"Meet the spartans" , hade sett den förut men filmer som den går att
se om och om igen, skrattade ändå lika mycket ;D haha den är ju
egentligen inte så bra, har ingen bra handling eller så men den är så
jävla sjuk! haha. Sen så har vi bara kollat på tv och sådär :) Nu sitter
jag och kollar på "Ringu 2" eller vad den heter, fast har missat ganska
mycket av den så jag tror att jag ska byta kanal, fattar inte ett skit :P

Zlime åt sin första syrsa idag=) Har haft mjölmask där inne sen igår,
men han har inte rört dom, så jag provade att mata han med en död
syrsa idag och det gick bara fint, han kanske inte gillar mjölmask så
mycket, eller vad vet jag, blev iallafall glad när han tog syrsan, han
ville inte ha mer än en syrsa, men att han åt en är ju iallafall ett tecken
på att han vill äta!=) Ska nog prova mata honom igen snart nu när jag
har släkt lampan, då är han ju mer aktiv eftersom att han är ett nattdjur.

Ska avrunda nu och kolla på tv istället :)

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0