#55 - snart...

så ska jag fara iväg till tovee, ska sitta där en stund sen så blir det
att fara till emelie och dom.
Sen har jag faktiskt ingen aning om vad vi ska göra, blir väl kanske
att gå förbi brasan eller hitt på nå :)

jag ska gå 20 över, men jag vet att jag säkert inte kommer att komma
iväg då, är alltid nåt man ska göra först, som man kommer på i sista
minuten.

Näe jag hinner nog endå inte skriva nå mer nu, kommer väl mer om
kvällen när jag kommer hem eller så skriver jag mer imorn! häjda :)

Kommentarer
Postat av: Ozzy Ozkar

Svar: Nä fyfan!
Ska du verkligen springa om du är ont i halsen?
Ha en trevlig kväll!

2008-04-30 @ 18:48:50
URL: http://thegameboy415.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0