#53 - trööött

Fan vad trött jag är! Har suttit och kollat på spanglish eller vad den nu heter.
Den är faktiskt rätt så bra. Men den är typ för lång. Man hinner tröttna lite på
den, den går så segt fram.

Jag och Tove tog en liten promenad vid halv 9 eller nåt också, var rätt så skönt
faktiskt. Har ju suttit inne hela dagen och missat de fiiina vädret vi hade idag.
Tråkigt, det var ju hur varmt som helst och allt. blääe. Men imorn så skulle det
ju också bli fint enligt vädret så vi får väl hoppas att det blir det då. Bara jag inte
ligger sjuk imorn, men det får jag inte!

Plus att när jag skulle möta tove så jag såg en kille som cyklade med en katt i famnen och skrek:

- Går det bra sisco!?!???

- Vad bra!!

- Är det säkert att det går bra????


tror nog att han misstolkade kattens svar, för den såg vettskrämd ut.

haha sjukaste.....

Kommentarer
Postat av: Oskar O

Svar: Fy fan vad vidrigt!
Vilket märke var det?
Gonatt och sov så gott!

2008-04-30 @ 01:05:45
URL: http://thegameboy415.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0