#50 - Mariokart

image33

Nu har man varit och köpt Mariokart till nintendo wii. sjuuukt kul!
Jag och tobbe köpte det tillsammans. Så nu är man nästan fattig
men de äre värt. haha. Då blr det väl att spela imorn efter skolan.
Har spelat lite ikväll men har inte hunnit spela så mycket.
var ju mycke att kolla på i tv som man inte fick missa =D

Vi gick först till expert och kollade om det fanns där.. Men dom hade
ju inga Wii spel över huvud taget. Klockan var då nästan 10 i 7. Så
vi hoppades på att OnOff skulle ha öppet, och de hade de, de stängde
7 så vi hann precis. haha.

Vi har bara en ratt till spelet ännu, man kan ju köra med kontrollerna
som man får med också, men vi ska typ köpa en till ratt till spelet sen.
Det är ju mycket roligare att köra då, fast det är svårare! hähä aja
nu ska jag avrunda lite och gå och lägga mig tror jag.

Gnatt!

Kommentarer
Postat av: fröken elin

ja det tycker jag:) hon skriver bra böcker! va roligt med mario cart på wii såg någon reklam om det nyss och ville så gärna ha det!

2008-04-28 @ 22:49:33
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0