#5 - God morgon!

Jag hade tänkt mig att sova till 11-12 idag, fast jag lyckas aldrig sova så länge på min födelsedag,
alltid nånting som väcker en iallafall :P
Skitväder äre ute också ;O Men det är väl nu omkring slask och såntdär äckligt börjar komma. tråk ;o


Min lilla ödla har inte velat äta än, men den är uppe o springer o badar lite då och då :) så det är ju alltid nåt!
Hon vi köpte den av sa just det att den kan vägra äta och vägra komma ut i grottan i ungefär en vecka,
eftersom det är ett nytt ställe och den kanske inte känner sig riktigt säker och så.=)
Han är inte ännu handtam heller, eftersom att ingen har hållt på med honom, men när han har börjar vänja
sig vid det nya terrariet så ska jag försöka få han att vänja sig vid att jag är där inne o håller på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0