#47 - Lördag!

Idag så har jag bara vart hemma. Jag och Tobbe käkade pizza idag som han gick och hämtade.
Nu sitter jag och kollar medans han kör ett spel på Nintendo wii med typ as speed, haha jag
hinner fan knappt se vad han gör för nåt.  Har skitont i huvudet idag, vetefan varför. Är trött på
att vara sjuk och allt vill bara vara heelt frisk nu. Tove kanske kommer förbi ikväll, får se. Det
blir iallafall inte att göra något speciellt, det orkar jag inte..

Vida har blitt förkyyyld. haha, förmodligen eftersom hon duschade igår, hon nös och hade
sig igår, och idag snorar hon. Lucy är också lite förkyld.  Stackars voffsar. haha
Har fortfarande inte hunnit kamma igenom deras päls. Jag får se om jag orkar göra det
ikväll, annars får det bli imorn istället. Hoppas på bra väder imorn också.
Idag var det ju ganska fint men det blåste typ kallt.

och jäävla försäljare som kommer 10 på morgonen!! helvete så störande, dom står och
plingar på som nå jävla galningar. Vida vart ju så jävla uppspelt så hon hoppade ner från
loftsängen. Och hon är hur rädd som helst för höjder, inte så att hon inte vill sova där uppe,
hon älskar att vara där uppe, man får knappt ner henne på morgonen hon vill bara ligga kvar,
men aldrig att hon skulle hoppa, jag tror inte hon hann tänka imorse. haha aja hon klarade sig
fint iallafall, tur det. Men hur orkar man gå runt och sälja saker så tidigt på morgonen, plus att
det är lördag? Finns väl folk som är uppe då men det är många som sover också.
Sen så kunde man ju inte somna om efter det så de var ju ba att kliva upp.

jag ska fan sätta upp en skylt på dörren där det står; gå och lägg dig jävla försäljare.
hahah, näe nu ska jag kolla på tv eller nåt annat. hejjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0