#46 - jaaj

Gick inte att komma in på bloggen på min dator, så nu sitter jag vid bärbara i rummet.
Idag så har jag vart i skolan och sen så for jag till willys och mötte mamma. Hundarna
har även fått sin vårdusch idag! Så nu är dom alldeles fina :) Imorn blir det att kamma
igenom pälsen och sånt. Orkade inte göra det idag. Får hoppas på fint väder imorn då
så att man kan sitta ute och göra det.

Sen så kom Tove hit och vi har kollat på tv och spelat speel :) Sen har vi även matat
Zlime men jag har blivit så satans rädd för syrsorna så de är fan inte sant. I början
så gick det ju ganska bra men sen en av dom hoppade och skrämde livet ur mig
så har jag varit skiträdd för dom. Aja vi fick upp en syrsa iallafall som kröp in i nåt
hål i stocken som han har, vetefan om den har kommit ut ännu. Isånnafall så ligger
den väl i Zlimes mage nu, hähäh. Har suttit hundvakt hela kvällen och mamma kom
hem för ett tag sen.

Imorn så ska jag som sagt Kamma hundarna och lite sånt och sen så blir det typ
att fara ut och käka med pappa om jag inte fattade fel. Annars ska jag väl äta här
hos mamma eller nåt, känner mig typ hemlös ibland, haha.
Sen senare så ska jag vara med Tove, vi får väl se vad vi hittar på=)
Det skulle bli stan idag/imorn men det blev inte så, det blir typ på söndag istället
skulle jag troooo :)

Näe nu ska jag gå och lägga mig och sova tror jag, känner hur trött jag börjar bli
nu så det är lika bra att man går och lägger sig =P
GNATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0