#45 - Torsdag

Idag så gick jag och mötte Tove när hon var
påväg hem från skolan, vi satt ute och pratade
lite och sen efter det vid 4 så tog jag och Sanne
bussen till dansen. Jag var inte med eftersom
att jag är sjuk, men jag kollade på iallafall.
dansen slutade lite före 6 och vi sprang till
bussen så att vi skulle slippa vänta en kvart
på nästa, och vi hann med bussen :D haha
Jag klev av vid Tove och for hem till hon och
följde henne och hennes mamma och kollade
på kattungar, sjuuukt söta!! jag vill haa! :( haha
Sen så for vi hem till Tove igen och satt lite vid
datan, efter det så for vi till konsum och köpte
glass! :) Sen for jag hem och käkade
middag och nu sitter jag här! :)

Jag ska fara till skolan imorn har jag bestämt.
Eftersom det är fredag, vilket betyder att vi bara
har två lektioner. Så det är inte så jobbigt.
Efter skolan så blir det förhoppningsvis stan,
om jag hinner få pengar i tid bara! =) det blir
najs.

Nu ska jag kolla på tv och ta en alvedon.
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0