#43 - VIDA!!!!!

hundjävel... hahah, medans
jag har varit i skolan och gjort
prov så har hon ätit upp all
hennes mat. hade mat i en
påse till henne som skulle
räcka idag och imorn. men
nu har hon kommit åt den
och ätit upp allt. nu får hon
då inge mer mat idag. haha
så mycke som hon ätit. jävla
hund!!! nu ligger hon här
nedanför mig på rygg och skäms.
haha hon vet att hon har gjort fel.

hahaha söt!
image32




Iallafall.. Provet gick iinte så bra, tror jag. Det var måånga frågor som jag fick lov att gissa mig fram på. På andra delen av provet så fattade jag vad jag skulle göra men de va helt konstigt. vetefan hur det gick där heller.
aja nu ska jag spela lite och sen kolla på tv. häjjz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0