#40 - Elle



Den här toppen eller vad man nu ska kalla den följde
med tidningen Elle. Den är sjukt snygg men lite förstor
för mig, men den är bekväm=) Tidningen kostade 49:50kr
och toppen skulle ha kostad 269kr annars. Så det var värt
det. Är inte besviken heller, kommer nog använda den hära
lite nu och då=) plus att det är både min och mammas. Hon
som beslöt sig för att köpa tidningen. hehe! =P
Vi tänkte först köpa en rosa istället för svart men vi hittade ingen.
Så jag antar att dom var slut.

Nu sitter jag och kollar på Simpsons. Fast det är lite svårt
att hänga med när man skriver blogg sammtidigt! haha
Sen ikväll så ska jag se Top model 9 och efter det så börjar
Sverige pussas och kramas. Däremellan ska jag hinna
plugga lite också. Har redan börjat med ska fortsätta mer
sen. Måste klara provet imorn.

Fastnade vid tvn så det vart inte så mycke skrivet
på ett tag Och ja nu är Simpsons slut så nu ska jag
plugga lite tills Top model 9 börjar. pusshej!
Top model börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0