#39 - Onsdag

Idag så har jag dammsugat mitt rum, det behövdes.
Vida löser så sjukt mycke hår nu. Sen så tog jag Vida
och for förbi skolan. Sanne fick komma ut och hålla i
Vida medans jag gick in och hämtade min mattebok.
Så nu kan jag plugga ikväll. Blir kanske skola imorn.
Dom tyckte att jag skulle komma dit iallafall och göra
provet på morgonen, sen så får jag väl se om jag
stannar kvar i skolan eller går hem och vilar upp mig
så jag kanske är frisk till helgen. Inte för att jag tror
att jag kommer att vara det men man kan ju hoppas.
hähä. Sen när jag varit förbi skolan så for jag till
mamma och hämtade hundmat och lite kläder också
hann jag spela lite wii.. hihihiih. Sen kom pappa och
hämtade mig och nu sitter jag här och väntar på mat.
Är jättehungrig. Har bara ätit två mackor idag +
ostkrokar men det räknas inte som mat:) haha

är sjukt peppad på sommarlovet! och jag längtar tills
jag får tillbaka min moppe, så härligt att slippa gå. haha.
Kommer få mycke mera gjort när jag har moppen igen
eftersom jag är så sjukt lat, speciellt på sommaren då det
är jättevarmt ute. Nu ska jag kolla på tv och sen så ska
jag käka middag. Skriver väl kanske mer ikväll! puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0