#38 - fortfarande sjuk.

Vaknade för en stund sen och har jus varit ute med Vida.
Jag blir så störd på hon när man ska gå ut med hon på
morgonen, hon vägrar o göra nånting, varför vet jag inte.
Och när vi kom in fick hon nå ryck och hoppade upp i
soffan och sprang runt runt i cirklar..
Det är ju hur varmt som helst ute ju, och endå så är klockan
bara 10 ännu. man känner att sommarn e påväg. Jag önskar att jag
var frisk, då skulle jag gått på en långpromenad med
Vida! Men nu är jag helt slut i kroppen och har ätit så mycke
halstabletter så jag tycker att det är äckligt nu.
Medans alla är ute i det fina vädret så får jag sitta hemma.
Iofs så är väl dom flesta i skolan nu.

Har nationella prov imorn om jag inte minns fel.
i matte, det kommer ju inte gå nå bra. Jag skulle
ha tagit mig till skolan på nåt sätt och hämtat
matteboken så att jag kan plugga lite. Jag vet
ju inte ens när jag kommer till skolan, om jag
ska dit imorn eller inte, men jag får väl plugga
matte på lunchrasten den dagen jag ska göra
nationella ifall jag inte ska till skolan imorn.
eller nåt.

Nu ska jag lägga mig i sängen igen och kolla
lite på tv, pusshäjs.



Kommentarer
Postat av: Nadjaa

haha jaa jag komer inte ihåg riktifgt men det står på designadinbloss.se ;D

2008-04-23 @ 14:37:13
URL: http://streetprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0