#37 - tjohajjj!

Nu sitter man och kollar på " Drömbilden" på trean.
Den handlar om en tjej som jobbar som affärskvinna
och är bra på det hon gör också, men endå så blir hon
aldrig befodrad, sen så märker hon typ att alla som blir
befodrade har familj och ett bra hem osv, så skaffar
hon sig en fästman osv. Ska byta till ettan klockan 10,
då börjar "Life or something like it". Det är nån komedi,
ska kolla om den verkar bra, annars fortsätter jag att kolla
på det jag ser på nu.

Hoppas att jag kan somna ikväll, är skittrött så jag hoppas att
min hals inte jävlas som igår. Ska ta en alvedon om vi har det
också innan jag går och lägger mig.

Vi ska typ inte skaffa valpar med Vida, tråkigt tycker jag. Hon är typ
för gammal för det nu. Men sen när vi har råd och hittar en fin
bordercollie så ska vi köpa den istället=) Mamma har alltid velat
ha en bordercollie så det blir nog bra=)

Näe nu ska jag fortsätta kolla på filmen så att jag inte missar så
mycket, då kommer jag inte fatta nånting. pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0