#36 - sjuk




 Har
suttit och spelat Zelda Twilight Princess
hela dagen, det är jävligt 
beroendeframkallande kan jag lova.
Lite tråkigt bara när man fastnar på vissa
ställen i spelet, som igår så fastna vi på
nåt ställe, tog flera timmar innan vi kom
på vad felet var, vilket inte var så komplicerat.
Det var nästan för lätt.


Nu har jag just käkat middag och
Ikväll så ska jag fara till pappa också. Han
fyller år idag me. Så det blir väl tårta och lite
sånt tror jag. Meen jag har ont i  halsen så
vi får väl se hur mycke jag  får i mig. Hatar
verkligen att vara sjuk. Plus att det nyss har
börjat. Kan inte sova när det skär som det
gör i halsen heller. sjukt tråkigt att det är
bra väder nu också bara för att jag är sjuk.

Jag får väl se om det blir skola imorn,
känns inge bra att missa mycke nu
när det är slutet av terminen. fast mår
jag inte bättre imorn så får jag nog vara
hemma då med.

finns inte så mke mer o skriva, har som
inget speciellt att berätta,
skriver väl mer imorn eller ikväll. häjz


Kommentarer
Postat av: Nadjaa

taack :] hah

2008-04-22 @ 21:07:23
URL: http://streetprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0