#35 - måndag

sitter hemma och är sjuk. blää
och har jätteont i halsen och nu 
har jätteont i magen för att jag har
ätit så mycke halstabletter.
 
har spenderat hela morgonen framför
wii, hihi.har fan träningsverk i armen
och sen så är jättetrött, somnade
halv 2 inatt, vaknade 4 somnade om
klockan 7 och vaknade 9. sen klev jag
upp och tog en alvedon.

Tove kom förbi imorse också, hon hade
varit hos tandläkaren så då kom hon
förbi mig och var här tills hennes buss
till skolan gick. 

nu ska jag hitt på nåt. häjz

Kommentarer
Postat av: Ninjaboi

Du får ta och krya på dig :)

2008-04-21 @ 23:25:25
Postat av: Nadjaa

haha du är inte sjuk, du vill bara vara hemma så du kan spela wii ;) hah

2008-04-22 @ 14:42:11
URL: http://streetprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0