#29 - Jah=D

Idag så for jag förbi till pappa och hämtade
kabeln till mobilen och pengar och sen så
for vi och hämtade mamma från jobbet.
Efter det så for vi förbi på den där nya blom
affären här på ersboda och då vart jag
tvungen att köpa en liten gullig kaktus!=D
haha, och mamma köpte rosor, rosa och
röda=)

 Sen så har jag bara varit hemma
och kollat lite på tv och försökt sova, precis
när jag höll på somna så ringde Tove, hon
lyckas alltid ringa när jag håller på somna,
jag fattar inte hur hon lyckas.

Nu sitter jag och väntar på att mamma och
tommy ska komma hem från icamaxi så
att vi kan äta middag, är hungriiig. hoppas
att det blir nåt gott bara. Eftersom jag har
hämtat kabeln nu så tänkte jag lägga in
lite bilderr.
 
Jag


Zlime=)


Vovvarna=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0