#28 - mihi

Kom hem från skolan för lite mer
än en halvtimme sen. SO provet
gick iinte så bra, kunde väl några
frågor men det blir helt klart IG på
det provet :P. Jag GLÖMDE faktiskt
att plugga igår kväll också! Jag gick
och la mig istället.

Idag har jag tänkt hämta min kabel hos
pappa, ska åka bil dit istället för att gå.
Jag känner att jag är lat idag. Funderar
på att lägga mig och vila en stund.. eller
spela nintendo.. hihiih tobbe har kopplat
in det här i mitt rum så då kan jag ju lika
gärna passa på och spela lite medans
det är framme=D

Så då gör jag så,

Nu ska jag spela lite och sen så ska jag vila lite och sen fara förbi pappa och hämta kabeln till min mobil. Häjz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0