#27 - mjaåh

Kom hem för ungefär en halvtimme sen.
Det var fan jobbigt med dansen idag, jag
var helt okoncentrerad och mitt jävla knä
jävlades som vanligt. Så nu kommer jag
att måsta träna på dansen hemma, om
jag ens kommer ihåg den, för annars så
kommer jag ligga ganska mycke efter
nästa vecka, och det är inte kul. Det var
iallafall gott och fara och käka efteråt, man
är ju som mest sugen på nåt gott när man
har tränat. Så det var inte helt fel.

Snart så börjar So you think you can dance,
jag kom ihåg att det var idag! Fast jag kom
på det nyss, så jag kunde ha missat det,
men det gjorde jag ju intee ;D

Sen efter det så måste jag plugga också,
har nåt litet prov i SO imorn typ om andra
världskriget, bläe det kommer inte gå nå
bra, det gör det aldrig på SOprov, jag har
så svårt att få in det där i huvet, men jag
måste iallafall komma ihåg att plugga ikväll.
Vilket jag tvivlar på att jag kommer att
komma ihåg, eller snarare så kommer jag
inte att orka, för att det blir så sent. Men
nej jag ska iallafall läsa igenom allt en
gång, det är ju så satans många sidor
också, man borde få veta i förväg exakt
vad som kommer på provet också kan
man plugga in det. haha!

Imorn eller på lördag, beroende på vädret,
så ska vi bada båda hundarna och kamma
dom, så att dom blir av med lite päls, dom
håller ju på byta till sommarpäls nu och
speciellt vida löser så satans mycke hår.
Kanske Lucy också gör, men endå.

Nu ska jag gå och hitta på nåt tills So you think
you can dance börjar, häjz.

Kommentarer
Postat av: Nadjaa

haha visst?

2008-04-18 @ 12:16:13
URL: http://streetprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0