#25 - hallåjj

Idag på lunchrasten gick jag och köpte mer syrsor, eftersom att han
gillade dom där så mycket. Så jag köpte 10 stycken idag, behöver ju
faktiskt inte köpa fler egentligen eftersom vi endå har rätt såå nära till 
djurmagazinet.Synd att dom är så dyra! , 10 syrsor för 40 kronor, men
han måste ju ha mat. Det var bad på skolan idag också, de va väl rätt
så kul, förutom att vi missade bussen! haha fast sannes föräldrar kom
ju och hämta oss, tur det. Annars skulle vi typ fått gå hem :O. Alla tjejer i
klassen missade bussen förutomen. hahah. Sen så hade två i klassen
typ blivit av med sina BH:ar, ofta nån tardom men typ inte typ nån mobil
eller nåt sånt. Det måste ju ha varit nån som bara ville jävlas med dom
eller nåt sånt. haha sjukaste. menmen. igår så märkte jag att syrsorna
kan hoppa när dom blir rädda!mamma skulle ta upp en också hoppade
den, oohjävlar vad jag skrek.Sen så kom Vida och tröstade mig =) haha.
Hoppas att jag vänjer mig vid dom där syrsorna. de ä inge roligt att mata
 Zlime när jag är rädd för hans mat! Sjukt härligt väder har det varit idag
också! hade två tröjor på mig när jag gick till djurmagazinet och jag höll
fan på dö. Man börjar ju känna attsommaren närmar sig nu. längtaaaar!
Nu är det onsdag och onsdagar är det alltid bra på tv! tex Sverige pussas
och kramas. Det måste jag se. Men det är bara bra då Björn är med, haha
och han är ju inte med så mycket i programet. Meen jag måste endå se det ;D

Imorn är det torsdag och sen är det fredag, igeen. Det går så sjukt fort! I helgen
blir det nog bara att ta det lugnt troor jag. Ska väl vara med Tove  =) Hon som är
uppe i fjällen eller nåt sånt;O häh. Alvedonen funkar inte!! Jag har ont i huvet som
 fan. bläehe.

MÅSTE komma ihåg so you think you can dance imorn.. kanske blir påmind nu
 ifall jag går in på min blogg eller nåt. ;D

Har glömt min jävla mobilkabel som man lägger in bilder i datorn med hos
pappa, så det blir inga bilder på ett tag, om jag inte går dit och hämtar den
innan jag ska dit igen på måndag. Jag får väl see om jag orkar det nåndag.
Nu fick jag lust att gå ut på en promenad med Vida. Jag blir typ glad när jag
kollar ut också är det sol ute. Man får sommarkänsla. Men jag orkar inte gå
ut nu. det känns jobbigt. Jag är helt slut. Så det får bli nån annan dag.  Det
kanske är bra väder imorn , jag får hoppas på det då=)

Nu ska jag gå och dricka vatten för jag håller på törsta ihjäl, sen så ska jag
gå till Zlime och kolla om han vill komma ut lite=) pusshäääääeeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0