#21 - FREDAAG!

Äntligen freedag, härligt med skolan på fredagar
också för då slutar man så tidigt. Hela dagen har
typ gått åt att försöka få min mic att funka, men det
gick inte så bra, det är en såndär inbyggd skitmick.
jag bytte till och med till en annan likadan dataskärm
som vi hade hemma, men näe det funkade inte då
heller, antingen så är micken sönder på båda datorerna
eller så är jag ba blind eller dum i huvet och missar
nånting. Aja. Har haft ont i huvudet enda sen jag klev
upp imorse, blää. Och jag hatar att dom ska dela upp
So you think you can dance sådär.. att utröstningen är
en timme senare. En halvtimme hade ju räckt. Jag
va så jävla trött igår så jag somnade ju innan utröstningen.
Blää på det också. Vida är bara tråkig och sover, och jag
är hungrig och vi ska äta hamburgare idag, inteee helt fel.
Tove har ringt en massa gånger, jag glömmer alltid bort
att he på ljudet också hör jag aldrig när nån ringer, och
jag har inga pengar på mobilen så jag kan inte ringa
upp, sug.. Tror nog att jag ska ta en långpromenaad med
Vida efter maten om jag orkar. Vi får väl se. Och nu ringer
Tove igen. hähä.
Det är tråk att jag inte har några pengar!!
Jag får alltid lust att göra saker när jag inte har pengar.

Nu ska jag kolla på nå grejs här på datorn sen så ska
jag gå och kolla på tv tills vi ska käka! hejsdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0